Vlaams Familiefestival groot succes. De Vlaamse Leeuw kan fier zijn.

Op 11 juli 2017
Vlaams familiefestival 2017

N-VA Gent wenst u, uw familie en vrienden vooreerst een mooie, fantastische en uiteraard gezellige Vlaamse feestdag toe.
Wij hebben zondag alvast een dik 11 juli feestje gebouwd op 't Boerenhof in Oostakker. Voor het eerst hebben wij ons schouders gezet onder een eigen Vlaams Familiefestival, zodat ook Gent een volwaardige en prachtige 11 juli viering heeft. Samen met het talrijk, en van overal, opgekomen publiek hebben wij ons beste beentje voor gezet op de muziek van PartieParty en Cluzo. Enkele sfeerfoto's van de zonovergoten feestdag kan u hieronder vinden.
Onze doelstelling was heel eenvoudig: Gent een 11 juli viering geven die naam waardig. Vorige zondag stond dan ook volledig in het teken van onze Vlaamse nationale feestdag. Dat de Gentenaar vragende partij was, is heel duidelijk gebleken. Dit geeft ons dan ook de nodige stimulans om het feest volgend jaar opnieuw te organiseren.
Rest ons nog te danken onze vrijwilligers, het publiek, de bands en 't Boerenhof. Zonder jullie was het nooit zo'n memorabele dag geworden.
Ze zullen hem nooit temmen!
Namens N-VA Gent
Bob Cammaert