Wissel gemeenteraad: bedankt Isabelle en Peter!

Op 11 december 2017

Na vijfentwintig jaar volle inzet in de Gentse politiek stopt Isabelle De Clercq als gemeenteraadslid. Zij wil meer tijd voor haar beroep en haar gezin. Wij zullen haar missen maar hebben alle begrip voor haar beslissing.
Ons kamerlid Peter De Decker heeft ervoor gekozen om zich geen kandidaat meer te stellen bij de verkiezingen van 2018 en 2019. Hij blijft actief als bestuurslid in de Gentse afdeling waar wij op hem zullen kunnen blijven rekenen. Wij bedanken beiden voor al het goede en harde werk van de afgelopen jaren en blijven rekenen op hun expertise.

Lijsttrekker Elke Sleurs: “De volgende generatie staat klaar. Een gedreven ploeg jonge mensen zijn actief binnen ons bestuur. Opvolging is geen enkel probleem.”

De Gentse N-VA afdeling werkt verder aan een inhoudelijk sterk programma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Dat krijgt al mooi vorm. Het ontwerp werd bijzonder goed onthaald op een recente ledenvergadering.

Voorzitter N-VA Gent Bob Cammaert: “De lijstvorming is nu aan de orde. Samen met onze lijsttrekker Elke Sleurs zullen wij een sterke lijst aan de Gentenaars voor leggen. Het is nog te vroeg om daarover naar buiten te communiceren. “

Er is een duidelijke lijn in ons verhaal. Gent heeft nood aan verandering. Daar willen we met N-VA voor zorgen.

Voorzitter                                                       Lijsttrekker
Bob Cammaert                                              Elke Sleurs