Nieuwsbrief april - voorwoord

Op 3 mei 2019

Beste Gentenaar,

Op 26 mei trekken we weer met z’n allen naar de stembus.

De inzet van de verkiezingen is groot: we willen met N-VA richting blijven geven aan het Vlaamse en federale beleid. We willen vanuit Brussel ook zaken realiseren voor Gent.

Ons programma is duidelijk: werkende mensen moeten de vruchten plukken van hun arbeid. We willen onze sociale bescherming veilig stellen en betaalbaar houden. We verdedigen voluit onze Vlaamse identiteit, onze waarden en normen. We investeren in veiligheid en kanten ons tegen ongecontroleerde migratie. De klimaatuitdaging pakken we aan: zonder oogkleppen of doemdenken, en met de kracht van innovatie als onze grootste troef.

Met onze ploeg Gentse kandidaten gaan we er 100% voor. Ik wil u hier graag vragen om voor hen te stemmen: op de Vlaamse lijst Elke Sleurs (plaats 4), Helga Stevens (plaats 8), Lieven De Smet (plaats 11), Els Roegiers (plaats 16) en Emmy De Smet (12de opvolger); op de kamerlijst ikzelf (lijsttrekker), Siegfried Bracke (lijstduwer) en Bob Cammaert (lijstduwer opvolgers); en op de Europese lijst Matthias Storme (3de opvolger)

De komende maand is campagnemaand. Ik hoop velen onder jullie te ontmoeten op één van de komende debatten of op één van de gespreksavonden die we organiseren (zie agenda onderaan). Iedereen van harte welkom!

Met Gentse groeten,

Anneleen Van Bossuyt, fractievoorzitter