Maak kennis met het nieuwe bestuur van N-VA Gent

Op 26 maart 2019

Maak kennis met het nieuwe bestuur van N-VA Gent

GENT – Tijdens de bestuursverkiezingen van 8 februari 2019 werd het bestuur van N-VA Gent verkozen met Bob Cammaert (32) en Evelien Alenus (26) als voorzitter respectievelijk ondervoorzitter. Tijdens de installatievergadering van 21 februari 2019 werden de functies binnen het bestuur verkozen.

Jan Mertens werd herkozen tot secretaris. Hij is 33 jaar en wetenschapper. Jan werkt als onderzoeksmanager in een Belgisch bedrijf met als doel het ontwikkelen van innovatieve, hoogkwalitatieve en gezondere voedingsingrediënten.

Annick Michem is opnieuw verkozen tot penningsmeester. Annick is 56 jaar en als teamcoach bij de VDAB al jaren professioneel bezig met loopbaanlang leren.

Lieven De Smet is verkozen tot organisatieverantwoordelijke. Hij is 53 jaar en een succesvol Gentse ondernemer in hart en nieren.

Jane Poels is herkozen tot ledenverantwoordelijke. Jane is 63 jaar en gepensioneerd. Als enthousiaste spring in het veld staat zij altijd klaar voor onze leden.

Eddy Ooms is opnieuw verkozen tot beeldverantwoordelijke. Hij is 71 jaar en gepensioneerd. Eddy staat al sinds jaar en dag klaar voor het maken van ons beeldmateriaal.

Charlotte Coucke is verkozen tot communicatie/sociale mediaverantwoordelijke. Charlotte is met haar 21 jaar de jongste binnen het bestuur en studente Bestuurskunde en Publiek management aan de Universiteit Gent. Met haar enthousiasme gaat ze volop voor een vlotte communicatiestijl.

Geoffrey Martin is verkozen tot ICT-verantwoordelijke. Hij is 50 jaar en account manager in de ICT-sector.

Jorg Sierens is verkozen tot huis-aan-huisbladverantwoordelijke. Hij is 29 jaar, voormalig adviseur lokaal sociaal beleid op het partijsecretariaat en huidig kabinetsmedewerker van schepen Sarah Smeyers in Aalst.

Ellen Van Dijk is verkozen tot jongerenverantwoordelijke. Ellen is 28 jaar, voorzitter van Jong N-VA Gent en stagiair gerechtsdeurwaarder.

De overige bestuursleden zijn A. Baert, Kristina Colen, Teis Derweduwen, Nicolai De Wulf, Robin De Wulf, Pieter Dhertoge, Arvid Glorieus, Benoît Goemanne, Geert Pots, Gert Robert, Els Roegiers, Ronny Rysermans, Elke Sleurs, Steven Van de Velde, Guy Van Lerberge, Sandra Van Renterghem, Tristan Bons, Siegfried Bracke, Peter Dedecker, Karlijn Deene, Grietje Genbrugge, Sofie Fiddelaers, Helga Stevens, Matthias Storme, Anneleen Van Bossuyt, Tom Van Autreve en Omer Faruk Demircioglu.

Met ons nieuwe bestuur staan wij klaar om de komende jaren te werken aan de uitbouw van een sterke afdeling met een duidelijke visie die op een constructieve, kritische en rebelse manier de belangen van de Gentenaars verdedigt.